Nejčastější dotazy
Lze objednané zboží vyměnit nebo vrátit na kamenné prodejně?
Zboží z e-shopu můžete na kterékoliv naší kamenné prodejně bez problémů vyměnit za zboží stejné nebo vyšší ceny. Výměna zboží je snadná a rychlá!
Kamenné prodejny NOVĚ vrací peníze za nákup on-line, proto stačí zajít na jakoukoli prodejnu Sportisimo.
Jaké jsou ceny poštovného a balného?
Dodávky nad 2000 Kč včetně DPH jsou dodávány zdarma (neúčtujeme dopravné, balné, ani doběrečné).
Doručení obchodním balíkem České pošty nebo přepravní službou Geis a DPD - pouze v rámci ČR:
Česká pošta – doběrečné 30 Kč, poštovné a balné 79 Kč. Cena dodání je 109,- Kč. Pro objednávky nad 2000 (včetně DPH) Kč fakturujeme pouze cenu zboží. Vánoční soutěž pro rok 2013. Více info zde.
Geis (Geis Parcel CZ s.r.o.) – doběrečné 30 Kč, poštovné a balné 99 Kč. Cena dodání je 129,- Kč. Pro objednávky nad 2000 (včetně DPH) Kč fakturujeme pouze cenu zboží.
Zásilková přeprava DPD - doběrečné 30 Kč, poštovné a balné 89 kč. Cena dodání je 119,- kč. Pro objednávky nad 2000 (včetně DPH) Kč fakturujeme pouze cenu zboží.
UPOZORNĚNÍ: V případě objednávky více kusů zboží nacházejících se na různých skladových lokacích společnosti Sportisimo, bude objednávka pravděpodobně vykryta několika, na sobě nezávislými, dodávkami.
Lze zboží dostupné na e-shopu objednat a zaslat na adresu prodejny?
Takový postup bohužel není v současné době možný. Můžete ale volit daleko pohodlnější variantu, a to je zaslání přímo na Vaši adresu.
Od jaké částky neplatím poštovné?
Poštovné za Vás uhradíme při objednávce od 2 000 Kč výše.
Na jakou adresu mám zboží zaslat při vrácení nebo výměně?
Okolnosti výměny a vracení zboží upravují obchodní podmínky. Adresa centrálního skladu, na kterou balíček zašlete je: SPORTISIMO s.r.o. – E-shop, WEST GATE PARK RUDNÁ, Za Panskou zahradou 1018/1, 252 19 Rudná u Prahy. Navštivte rádce, jak správně postupovat s vrácením nebo výměnou.
Jsou ceny na e-shopu shodné s cenami na kamenných prodejnách?
Ano, naše prodejny i e-shop prodávají za stejné ceny. Ve výjimečných případech může prodejna zařadit některé kusy do výprodeje a v takovém případě nemůžeme stejné ceny zcela garantovat. Obvykle se to ovšem týká pouze několika kusů v jedné barevné kombinaci nebo velikosti.
Posíláte zboží z e-shopu na Slovensko?
Momentálně tuto službu pro naše slovenské zákazníky nenabízíme. Expedujeme pouze v rámci ČR.
Lze zboží zakoupené z eshopu reklamovat na prodejně?
Zboží zakoupené z eshopu můžete reklamovat na jakékoli prodejně Sportisima.