Nejčastější dotazy

Lze objednané zboží vyměnit nebo vrátit na kamenné prodejně?

Zboží z e-shopu můžete na kterékoliv naší kamenné prodejně bez problémů vyměnit za zboží stejné nebo vyšší ceny. Výměna zboží je snadná a rychlá!

Kamenné prodejny NOVĚ vrací peníze za nákup on-line, proto stačí zajít na jakoukoli prodejnu Sportisimo.


Jaké jsou ceny poštovného a balného?

Dodávky nad 2000 Kč včetně DPH jsou dodávány zdarma (neúčtujeme dopravné, balné, ani doběrečné).


Doručení obchodním balíkem České pošty nebo přepravní službou Geis a DPD - pouze v rámci ČR:

Česká pošta – doběrečné 30 Kč, poštovné a balné 79 Kč. Cena dodání je 109,- Kč. Pro objednávky nad 2000 (včetně DPH) Kč fakturujeme pouze cenu zboží. Vánoční soutěž pro rok 2013. Více info zde.

Geis (Geis Parcel CZ s.r.o.) – doběrečné 30 Kč, poštovné a balné 99 Kč. Cena dodání je 129,- Kč. Pro objednávky nad 2000 (včetně DPH) Kč fakturujeme pouze cenu zboží.

Zásilková přeprava DPD - doběrečné 30 Kč, poštovné a balné 89 kč. Cena dodání je 119,- kč. Pro objednávky nad 2000 (včetně DPH) Kč fakturujeme pouze cenu zboží.


UPOZORNĚNÍ: V případě objednávky více kusů zboží nacházejících se na různých skladových lokacích společnosti Sportisimo, bude objednávka pravděpodobně vykryta několika, na sobě nezávislými, dodávkami.


Lze zboží dostupné na e-shopu objednat a zaslat na adresu prodejny?

Takový postup bohužel není v současné době možný. Můžete ale volit daleko pohodlnější variantu, a to je zaslání přímo na Vaši adresu.


Od jaké částky neplatím poštovné?

Poštovné za Vás uhradíme při objednávce od 2 000 Kč výše.


Na jakou adresu mám zboží zaslat při vrácení nebo výměně?

Okolnosti výměny a vracení zboží upravují obchodní podmínky. Adresa centrálního skladu, na kterou balíček zašlete je: SPORTISIMO s.r.o. – E-shop, WEST GATE PARK RUDNÁ, Za Panskou zahradou 1018/1, 252 19 Rudná u Prahy. Navštivte rádce, jak správně postupovat s vrácením nebo výměnou.


Jsou ceny na e-shopu shodné s cenami na kamenných prodejnách?

Ano, naše prodejny i e-shop prodávají za stejné ceny. Ve výjimečných případech může prodejna zařadit některé kusy do výprodeje a v takovém případě nemůžeme stejné ceny zcela garantovat. Obvykle se to ovšem týká pouze několika kusů v jedné barevné kombinaci nebo velikosti.


Posíláte zboží z e-shopu na Slovensko?

Momentálně tuto službu pro naše slovenské zákazníky nenabízíme. Expedujeme pouze v rámci ČR.


Lze zboží zakoupené z eshopu reklamovat na prodejně?

Zboží zakoupené z eshopu můžete reklamovat na jakékoli prodejně Sportisima.